Responding To 2018 Me #2 (I found another letter)

Hey girl hey. And boy.

I just got an email from FutureMe.org that I don’t even remember writing last year. So we’re doing this AGAIN but with another letter. It’s my first time reading this so the responses are legit. Make sure to check out my last Response if you haven’t already. I’m excited – okay here we go.


Normal is letter. Bold is response.


 

Dear FutureMe,

Wow this is so weird lol. So basically I was watching one of Millie T’s videos and she did this back when she was 14 so I was like aye I should do it too. This is sort of like our dear last day of school tradition. Did I just say “our”? Okay I need help.

Yes you do.

Anywaysss, school is actually somewhat okay nowadays even though some days are horrible. It’s been 4 months already and Christmas break is next week so yasss. By the time, you read this you’ll be 1_ like wow girl!! ANDDD you’ll be in a new school omg. Make sure to be yourself so you dont end up like me rn.

YES it’s exciting. And woohoo cuz I’m actually myself here.

How was end-of-year party? And are you still that loner potato?

I mentioned this in my last response but it was goood. And I’m not so much anymore yay.

Also, how’s your bloggg?? I currently have 325 or something followers like whattt it’s growing so much!!

This is the exact question I wrote. I have 720 now like whaaat?! These kids are growing so fast.

By the way, did I get my Chromebook fixed? It’s seriously a mess.

Nope. And I should.

Ummm what else? Oh YEAH Riverdale and 13 Reasons Why will be over omgggg how were they?! And WHO IS THE BLACK HOOD THIS IS DRIVING ME CRAZY!!

Riverdale season 2 was kinda good but season 3 I heard is so bad. The black hood is Hal Cooperrr altho who shot Fred at the end? I’m still confusion. And 13 Reasons Why season 2 I didn’t watch because it was so graphiccc. Like the last episode with Tyler – I’m done with this show! I really really hope what happened to him wasn’t based off a true story.

Wait, what if I’m not alive? DUN DUN DUUUN. LOL sorry for ur loss peeps. Pray for meeeee!! And visit my graveeee!

Currently, I am, alhamdullilah. But I’m afraid I can’t visit my grave because I’ll be in it! Readers, please pray for me when I die.

Anyways, wtf 2019 is in 2 weeks?? Likeee that sounds so weird. I’m fine with the even year like 2014,2016,2018 but odds are just odd, you know?

Trueee – actually by the time, I schedule this it WILL be 2019 but it’s so weirddd.

Okay I need to stop. I don’t even know what this email is at this point.

Me neither.

BTW do u still talk to iman, raya, yusra and ur old friends in general? Girl you fricking better. And you’re in *insertnewschoolname* right? Did you move?

Yess I do! I miss them so much. Yupp! But I might move next year. And I’m moving houses next week as I’m typing this so yes inshallah.

K idk why im being mental and asking myself questions that I cant reply to lmao. But okay, I think that’s it for now. Baiiiiiiii.

ME NEITHER! But hey, you can reply to them. πŸ˜‚Β Baiiii! Enjoy your 2018.


 

Anddd that’s all for today.

Come on, two response posts in a row – you better make a letter to your 2020 self!πŸ˜‚

Sorry for the two separate posts but making them all in one would make it too hectic. Plus, even if they get like 2 likes each, at least I made an extra post for January am I right? Okay guys, happy new year foreals! πŸ˜‚

Bayyy. πŸ’ž

Advertisements

30 thoughts on “Responding To 2018 Me #2 (I found another letter)

  1. datgirldeeja says:

    oml thi is so cool! i wrote a letter to myself YEARS ago and its still in my house somewhere. idk if i’ll share it online tho. nonetheess, lesson learned: write more letters to myself, and be my own biggest fan. ALSO OMG YOUR FOLLOWERS JUST SHOOT UP DON’T THEY? MA XD

    Liked by 3 people

    • Bayance says:

      Yasss! Ooh that’s cooler! I like to keep it in year intervals just because I’m so impatient. πŸ˜‚ But you need to make a post on that in 5 years! (hopefully my grandma self will be around)

      Liked by 1 person

      • Natalie Therese says:

        Honestly I’m probably going to get it and cringe because I was so ridiculous, but I’ll totally make a post. And I sure hope you’re around-don’t leeeeaaave meeeeeeee!!
        Btw, this is totally random and out-there, but I had another dream I met you the other night. Except it turned out you were actually a 30-year-old from England, and I was like ”I THOUGHT YOU WERE CANADIAN!!?!”
        That was needlessly weird, sorry.
        Cool replyy!
        ~Natalie

        Liked by 2 people

      • Bayance says:

        Hahahah relatable but it’s fine! Yesss I hope I’m around and I swear if YOU ever think of leaving, I’ll be down to the USA in no time. πŸ˜‚
        WHATTT?! That is so cool. πŸ˜‚ Um no I’m not 30 don’t worry. πŸ˜‚ And HAHAHAH did I have a british accent?! Ugh I still didn’t get any dreams about you so I’ll start saying Natalie three times before I sleep. Ew that sounds weird but whatever I want to meet you too. πŸ˜‚ Hahaha nooo I loved hearing this. Awesome responsy!

        Liked by 1 person

      • Natalie Therese says:

        I’ve got no plans to eveeeeer leave, so maybe you could just come for a visit? πŸ˜‚ Actually you had this weird French accent and I was just like “whaaaaaat? You’re not Bayance!” I wasn’t worried, lol, by the time you’re thirty you had better have married that Turkish husband. And I had better have found a blue-eyed Irish millionaire whose name is Artemis. (, if that happens you’ll be one of the

        Liked by 2 people

      • Bayance says:

        Ohhh this is what the last comment continued off. YESS hahahhaha. I recently went to this Turkish restaurant and all the staff were Turkish. There was this 16-17 year old ish guy serving and I think we’re meant to be. Haha jk I didn’t even talk to him but if I ever need anyone, I’ll come back there πŸ˜‚

        Liked by 1 person

  2. Lizzy says:

    AHHHH, Bayance girl!! Loved this post! That is such a neat idea to do every year! I love your answers back and forth. I do that in my old journals, I’ll go back to some empty corner on a drama filled entry and write, “you were so foolish, you didn’t even know we what was coming later, this is nothing.” Maybe I’m weird…who knows?! πŸ˜‚πŸ˜πŸ˜ Anyway, I wanted to let you know that I love your blog dear and I always read it when I’m at college. I don’t ever really comment since that takes more time, but laughing at your awesome posts has really helped me through the hard college days! Lovely post! 😊❀

    Liked by 2 people

    • Bayance says:

      Thank youuu!! Missed you Lizzy – it’s been a while! Also, remember last year when we did that new years activity on your blog and you put it in a jar? I totally forgot what it was. πŸ˜‚ SAMEEEE I’d be like wow you’re so dramatic πŸ˜‚ HFYGDUHJKSLJOIUIYFHDKJSLIOUDDGISHJKL THANK YOUUU I did not expect that!!! Awww Lizzy I want to give you a hug right now – I’m so so happy my posts helped you and I hope college gets easier. Thank you so much!

      Like

  3. It's Yusra Patni says:

    OMG, these seems like such a good idea, i might think about doing it myself so i guess i had better go write a future me letter. i really love your pots, they r so original and creative, see u in another post!

    Liked by 1 person

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s